13

T-shirt Tajaan Untuk Kelab Mymanutd.com

Salam sejahtera semua. Ok ini latest projek saya. Tak banyak 3 helai je. Baju ni saya buat untuk tajaan kelab Mymanutd.com sempena tarikh keramat iaitu jam 20:10 20/10/2010..so cantik kan?

Jadi mereka ada buat 1 pertandingan. So saya juga sebagai salah seorang ahli Mymanutd.com berkenan untuk menaja 3 helai tshirt. 🙂

So jom tengok hasilnya..

Sebenarnya saya sponsor 3 helai je..tapi saje buat 4 helai..selai lagi pakai sendiri lah! 🙂

So kepada yang berminat nak tempah tshirt, bang, payung dan lain-lain lagi, sila jangan sengan bertanya pada saya. KLIK DISINI

Atau pun YM je saya kalau saya online. Tengok kat sebelah kanan ni YM saya. 🙂

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mohd Firdaus

13 Comments

  1. berapa kos sehelai jika tidak cetak byk..
    mungkin 3 helai sahaja utk dijadikan hadiah pertandingan?
    mungkin akan tambah kemudian jika memerlukan..
    hanya lihat buget sahaja 🙂

  2. salam..boleh tak saya nak dapatkan sebutharga tuk cetak baju dalam 1800 pcs…boleh tak emailkan kat saya harganya secepat yang mungkin…TQ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge